نوروز در باکو
نوشته شده توسط : محبوبه

نوروز در باکو

شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت های معتبر در زمینه تور های خارجی و داخلی می باشد که مفتخر به اجرای تور های گروهی و انفرادی نیز است . به علت خدمات کامل و در عین حال با بهترین قیمت ها ، همواره مسافران آژانس بیسان گشت با اطمینانی بالا نسبت به خرید تور های مسافرتی خود از این آژانس اقدام می نمایند . شرکت بیسان گشت در ایام نوروز 99 نیز برنامه های فوق العاده ای جهت برگزاری تور باکو نوروز 99 دارد که محل برگزاری تور از تهران و با اتوبوس های vip  25 نفره بوده که در سه گروه 50 نفره برگزار خواهد شد . مسافرانی که قصد سفر به باکو را در ایام نوروز 99 دارند کافیست جهت خرید تور باکو خود از طریق شماره مستقیم 02166538061  و یا با ورود به وبسایت اختصاصی bisungasht.com  تور های نوروزی خود را و به ویژه تور زمینی باکو را خریداری نمایید .

تور گرجستان

حال و هوای باکو در نوروز :

شهر باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان که کشوری مسلمان می باشد ، مردمانی بسیار خون گرم و مهمان نواز دارد که در روز های نزدیک به رسیدن نوروز ، مرد و زن ، پیر و جوان در تلاش اند تا خود را برای نوروز آماده کنند . مغازه داران ، در و دیوار مغازه خود را رنگ می کنند تا حال و هوای نوروز را به مغازه خود بیاورند . زنان خانه دار حسابی خانه تکانی می کنند و همانند ما ایرانی ها در پی نو کردن وسایل خانه و شست شو هستند . جالب است بدانید در باکو نیز سنت چهار شنبه سوری پا برجاست. البته با این تفاوت که به جای یک روز در سال ، چهار چهارشنبه آخر سال را جشن چهارشنبه سوری می گیرند .آتش بازی های دیگری که در نوروز در باکو به زیبایی برگزار می شود آتش بازی در کنار دریای خزر آن هم در روز اول نوروز می باشد که آتش بازی های فوق العاده زیبایی به اجرا در می آید که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند .  مسافرانی که قصد سفر به باکو آن هم در ایام نوروز دارند باید بدانند که نوروز بهترین فرصت برای رفتن به باکو می باشد . چرا که در کنار سنت های شیرین و دیدنی نوروز هوا از سرمای شدید خود خارج شده و از آن باران های شدید و سرمای زیاد کاسته شده است . درختان بر سر خود جوانه دارند و می تواند صحنه های زیبایی از طبیعت را در ایام نوروز در باکو شاهد بود.

تور استانبول

جالب است بدانید گروه های تئاتر نیز در ایام نوروز اجرای برنامه به مناسبت عید دارد و می تواند بسیار جالب و لذت بخش باشد . بسیاری از این تئاتر ها با لباس های محلی آذری اجرا می شود که باعث خاص شدن آن می باشد و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند . در این تئاتر های نوروزی ، برنامه هایی چون گذشته باکو و اجرای نوروز که تاریخی کهن در باکو دارد را به نمایش می گذارند .

در ایام نوروز در باکو بازارچه های محلی ای را می بینید که در آن غرفه های محلی ، صنایع دستی و هر آنچه که از هنر مردمان باکو می باشد را برای فروش گذاشته اند . بی شک این غرفه های بی نظیر بهترین مکان برای خرید سوغاتی های ناب از باکو می باشد .

تور وان





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: